20 Şubat 2012 Pazartesi

ZUHAIR MURAD 2012 İLKBAHAR YAZ KOLEKSİYONU

Beyrutlu tasarımcı Zuhair Murad gösterişli abiyeleri ile son zamanlarda dikkatimi çeken modacılar arasında.. Biraz araştırma yaptığımda kırmızı halıda dünyaca tanınmış Sarah Jessica Parker, Angelina Jolie ve Jennifer Lopez gibi bir çok ünlünün Zuhair Murad tasarımları giydiğini öğrendim. Koleksiyona ilk baktığımda başarısı görülmeyecek gibi değildi zaten.. Gösterişli, seksi ve şık kıyafetler yapmayı tercih eden tasarımcı ilham aldığı unsuru "arabesk" olarak tanımlıyor. Belki de bu yüzden çok beğendim :) Biraz koleksiyonla ilgili yazayım: bu sezon çok moda olan altın rengini koleksiyonunda mükemmel kullandığını düşünüyorum. Altın renginin yanı sıra işlemeli kıyafetler ise tasarımlara ne kadar emek verildiğini gösteriyor. Benim en çok beğendiğim kıyafet ise krem üzerine çizgili elbise.. Vücuduna gerçekten güvenen bir kişinin bu kıyafeti muhteşem taşıyacağını düşünüyorum.. Bu arada 2012'de abiyelerde kadar soft renklerin kullanıldığını ve esas dikkat çekiciliğin işlemelerde ve altın renginde olduğunu söylemek isterim.. Tasarımcı elbise dışında pantolon ve ceketlerle de ne kadar şık olunabileceğini bize ispatladı bence... Ayrıca son resimde tasarladığı gelinlik gerçekten değişik olmuş diye düşünüyorum...  Bakalım siz de benim kadar bu koleksiyonu beğenecek misiniz?
























benim favorim budur :)





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...