24 Mayıs 2012 Perşembe

TAKI VE YAKA TASARIMLARIM

Uzun bir süredir size post atamıyorum.. Ama güzel bir sebebi var.. Takı ve yaka tasarımlarına başladım.. Benim bileklerim çok ince olduğu için kendime uygun bileklik bulmakta zorlanıyordum. Kalın ve parlak taşlı bir bileklik hayal ediyordum.. Hatta iki bileğime birden takmayı hayal ediyordum. Ve hayalimi hayata geçirdim.. Aslında herşey hayal etmekle başlayabiliyormuş.. Kendime yaptığım tasarımlarımı taktığımda çevremde bir çok kişinin beğenisini topladı. İşin esası bu kadar beğenileceğini hiç düşünmüyordum.. Hemen siparişler gelmeye başladı.. Hemen sipariş verenlerin bilek ölçülerini ve istedikleri renkleri öğrenerek işbaşı yaptım. Yaptığım takıların en önemli özelliği ise çoğunlukla kristal veya swaroski kristal taş kullanmam doğal olarak fazlasıyla dikkat çekiyor.. Hatta "Bileklerine bakmaktan kendimi alamıyorum." yorumları bile geldi.. Yaptığım yakaları yine oldukça dikkat çekici ve parlak..  Dolayısıyla sade kıyafetlerin yıldızı oluyor..

Bugüne kadar yaptıklarımı sizlerle paylaşıyorum.. Eğer siz de sipariş vermek isterseniz kokoshellablog@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.. Sevgiler...

Not: Fotoğraflardan çok daha parlak duruyorlar.. :)






















13 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık harika olmuşlar

Adsız dedi ki...

''Bileklerine bakmaktan kendimi alamıyorum'' sözleri bana ait:))) ama gerçekten de harikalar...

tSUNAmi dedi ki...

Süpersin Kokoshellaaaa :D ! Tasarımların şahane

Kokoshella dedi ki...

teşekkür ederimm... begendiğinize çok sevindim :))))

Unknown dedi ki...

Senin derdinin aynısından bende yakınıyorum mavi ve beyazlı altınlı olan bilekliğe ben bayıldım. Başarılarının devamını dilerim.
http://fashionmakeupaccessoriesfood.blogspot.com/

Kokoshella dedi ki...

neyseki kendi problemime çözüm buldum... :):) Sadece kendime değil aynı problemi yaşayanlarada çözüm buldum aslında:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çok başarılı takipteyim sevgiler

Kuzununannesi dedi ki...

cok guzelmıssss fıyatlarıını ogrensek :)) maıl attım ama olmadı sankı :((

Adsız dedi ki...

kokoshella bayıldım bileziklere ozellikle lacivert olana..

dugun hediyesi isterimmm..

Nazli C. =)

Bak Bu Harika dedi ki...

çok güzeller. Bende bloğuma beklerim.

görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Bileklikleri cok cok beğendim canım cok güzeller ne kadar acaba almak isterim
Bide bilekliklerin zemini kumaş mı yani kumasami işleniyor canım
banada beklerim
ozlemlemoda@blogspot.coM

Kokoshella dedi ki...

cnm takip ediyorum. bana mailini gönderirsen veya kokoshellablog@gmail.com a mail atarsan sana fiyatları ayrıntılı gönderirimm

Unknown dedi ki...

Tamam tatlım mail atıyorum hemen çok saol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...