Ojenin de sağlıklısı olur mu demeyin?? Genelde kozmetik ürünlerinde olan Formaldehit, Toluene ve Dibutyl Phthalate kanserojen maddeleri Butter London marka ojelerde bulunmuyor.. Firma bu özelliğe "3 Free" adını vermiş..
Butter London markasının renk skalası oldukça güzel.. Ancak benim hoşuma giden simli parlak ojeleri.. Klasik bildiğimiz parlak ojelere nazaran çok daha hoş duran ve kalitesini belli eden bir görünümü var. Sizler için internet üzerinde bulduğum bir kaç resmi paylaşıyorum..








