7 Ekim 2011 Cuma

Modayı Yakıştıranlar

Deri ayrıntılar, puantiye, karışık desenler için bu sene moda demiştik... Ha bir de kürk ayrıntısı ve simetrik ve asimetrik çizgili kıyafetlerde çok moda bunları unutmayalım .. İşte son zamanlarda gözüme takılan ve daha önce bahsettiklerimi kendine yakıştıran bir kaç isim... Sizlerle paylaşmak istedim :)

Bakalık sizin favoriniz hangisi olucak...


Begüm Şen- Stelle McCartney kıyafeti ile
 
Feryal Gülman

Feryal Gülman


Didem Antebi
 
Suzan Sabancı Dinçer

Ivana Sert
Feryal Gülman


Didem Antebi


Ivana Sert


Siren Ertan Çarmıklı  (Benim Favorim budur)

Siren Ertan Çarmıklı

Siren Ertan Çarmıklı
 
Siren Ertan Çarmıklı


2 yorum:

Mercan Dilek Anıl dedi ki...

Dayanamadım yazıyorum :)

1. Begüm Şen'in vücudu güzel ama yüzü bayat.. bazen estetik de işe yaramıyor..

2. Feryal Gülman her durumda tek kelimeyle harika!

3. Didem antebi'nin bacakları o eteğe fazla kalın. Üsteik mini evaze bir eteğe platform ayakkabı giyilmez.. Sivri burun bir Louboutin tercih edebilirdi..

4. Suzan Sabancı kıyafetleri iyi taşıyor ama o da estetik kurbanı ...

5. İvana'nın vücudu bildiğimiz taş ! ne giyse olur ona..

6. Siren Ertan'ın boyu çok kısa bu yüzden maxiler platform tabanla bile yakışmıyor, hep kısa elbise giymeli bence.. ama çok zarif bir kadın..

Kokoshella dedi ki...

süpersinizz :) blogunuz var mı diye baktım ama uzun zamandır bir şey yazmıyorsunuz.. Sizde böyle bi blog açarsanız memnuniyetle takip ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...