17 Kasım 2011 Perşembe

Cadı Öpücüğü için Cadı Dudaklarınız Olmalı...

Kısa bir süre önce İstinye Park AVM' de Bath and Body Works açıldı.. Şiddetle gidip içeride en az yarım saat geçirmenizi tavsiye ediyorum. Herkesin bildiği açıdan tanımlamak gerekirse Body&Shop' un daha gelişmiş, daha çok çeşidi olan daha kapsamlısı diyebiliriz. O kadar güzel şeyler gördüm o kadar güzel kokular kokladım ki hala etkisindeyim.. Örneğin kurabiye kokulu mum vardı.. Gözlerinizi kapatıp kokladığınızda gerçekten kurabiye kokluyorsunuz sanabilirsiniz. Simli vücut losyonları, sonbahar için hazırlanmış özel seriler ve daha neler neler.. 

Sizlere, mağazadan  ufak bir ürün tanıtmak istiyorum.  Bu ürünü kendim kullanıyorum ve oldukça memnunum. Eğer sizde "benim dudaklarımda ruj veya dudak parlatıcısı kalmıyor." diyenlerdenseniz bu ürün tam size göre diyebilirim. Liplicious Tasty Lip Color Renkli Dudak Parlatıcıları içerisinden Wicked Witch's Kiss ... Sürdüğünüzde şeffaf olan ve zamanla rengi koyulaşarak çok güzel ve kalıcı bir renge dönüşen bu dudak parlatıcısını herkese tavsiye ediyorum.. Hani büyüklerimiz  Hacca gittiğinde oradan bizlere getirdikleri yeşil kalıcı ve sürüldüğünde kırmızıya dönen rujların dudak parlatıcısı olan versiyonu da diyebiliriz:) Bu ürün sadece bir örnek.. Mağazada çok daha fazla çeşit bulabilirsiniz. Hepsinin ismi birbirinden yaratıcı ve güzel gerçekten... Biraz erken ama bu mağazadan yılbaşı için sevdikleriniz için hediye bakabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...