8 Şubat 2012 Çarşamba

2012' nin SAÇ MODELİ...

2012 yılında trend olacağını düşündüğüm saç modeli oldukça iddialı.. Bazen kıyafetlerinizde bazen takılarınızda bazen ayakkabılarınızda bazen saçlarınızda iddialı olmalısınız..

Bu senenin en iddialı ve trend saç modeli alnınızın hemen üzerinden topuz yapmanız..  Başta gözünüze ilginç ve garip gelebilir ama ne yalan söyleyim ben beğendim...


Ebru Akel açık saçının önüne bu şekilde kabartılmış bir model kullanmış.. Topuzlarda ve açık saçlarda bu modelin trend olacağını düşünüyorum..


Saçlarınızın tamamını toplu kullanacaksanız yine alnınızın hemen üzerinden topuzları kullanmalısınız..


Ebru Akel'in açık saçta kullandığı modelin topuzdaki görünümü bu şekilde oluyor.. Arka tarafı düz veya dalgalı farketmez bu sene topuzlarda ön tarafı kesinlikle böyle yaptırmalısınız..


Bu modelin bahsettiğim iddiadan daha iddialı olduğunu düşünüyorum.. Kullanması ve benimsemesi zor bir model ancak konsepte uyduğu için bu fotoğrafı da sizinle paylaşmak istedim..



Bu topuzun tanımı: klasik topuzların başımızın yukarısında bir kuş yuvası misali durmasıdır .. Bahsettiğim topuz modelleri için abiyelere fazlasıyla uyabilecek bir saç..


Bence çok tatlı bir saç modeli...Topuzun tepesinde de kullanılabilecek bu model farklılığı sevenler için çok ideal bir öneri...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...