13 Şubat 2012 Pazartesi

Christian Louboutin 2012 Koleksiyonu

Christian Louboutin 2012 Koleksiyonu çıkardı.. Siz de bir Christian Louboutin hayranıysanız belki bu koleksiyonu daha önceden görmüşsünüzdür. Ama bir de benim yorumlarımla bakın bu koleksiyona derim..


Christian Louboutin olsun çamurdan olsun demeyin çünkü bu sezon çıkan bazı modelleri eğer benle aynı fikirdeyseniz hiç beğenmeyecekseniz..




Sol taraftaki ayakkabıyı bepenmedim.. Siyah beyaz topuk kahve ve tahta ayrıca bilek uzunluğu gereksiz bir uzunlukta.. Ayrıca o minicik platformun altın sarısı olması çok saçma olmuş.. Bu ayakkabıyı biraz karaktersiz buldum. :):) Sağ taraftaki ayakkabıyı ise gayet beğendim.. Ayakkabının tarzı belli ne ile giyilebileceği belli,...




Seksi ancak vahşi bir hava yaratmak istiyorsanız bu ayakkabı size göre olabilir. Ama hanım hanımcık bir kıyafeti bu ayakkabı kesinlikle kurtarmaz söyleyim. Kıyafetinizin bir noktasında da aykırılığınız olmalı.. Bu aykırılık saçınız veya aksesuarlarınızda olabilir.

2012' nin en iddialı ayakkabısı olarak bunu gösterebilirim. İddialı şeyleri sevmişimdir.. E tabii ki bunuda beğendim.. Taba üstü yılan derisi konsepti ayakkabıya spor bir elitlik katmış.. Ucundaki ayrıntılar ise ayakkabının iddialı görünmesini ağlıyor. Hatta bu ayrıntılarla yılan derisinin aynı ayakkabı da kullanılması değişik olmuş.. Bu ayakkabıyı abartı olmayan bir etek bluz veya elbiseyle hayal ettim...


Çok kibar bir ayakkabı.. Kalem etek ve elbise ile hayal ettiğim bu ayakkabı için kafama takışan tek nokta şeffaf materyalinin ne olduğu.. Örneğin o şeffaflıktan ayak şiştiğinde veya terlediğinde büzüşüklük veya ıslaklık görünücekse çok çirkin bir görüntü olur.. Ama koskoca CL bunu düşünmüştür diye tahmin ediyorum :)


Renkler muhteşem tam ilk baharlık bir ayakkabı.. İddiayı ayakkabıda yakalamayı sevenlere tavsiye edilesi bir ayakkabı..

 Etnik renkleri etnik desenlerle birleştiren bu ayakkabıları ya tam tezat tek renk bir elbise yada sadece siyahla düşüşeniliyorum.. Belki uzun eteklerle de giyilebilir.. Topuk boyunun gereksiz fazla olduğunu düşünüyorum..


Bu ayakkabının siyahının yorumunu yapmıştım.. Bu modelin renkleri süper bence...

Sol taraftaki modelin metalik renklerle krem tonlarının birleştirilmesi hoş olmuş.. Sağ taraftaki model ise yukarıdaki şeffaf lı modellerle aynı.. Ancak bu ayakkabının onlara göre çok daha özel ve tasarım olduğu her halinden belli.. hatta bence fiyat olarakta diğerlerine göre daha pahalıdır...

Evet kalın topuklar tekrar hayatımızı giriyor. Ama yavaş yavaş girse fena olmaz. İncecik bantlı ayakkabıya bu kadar kalın topukla kitabın orta yerinden olaya girmeleri beni korkuttu ve bu ayakkabıları hiç ama hiç beğenmedim şahsen..  Biraz daha kapalı model olsalardı ve topukları yine böle olsaydı düşünülebilirdi.

Bu sene etnik tarz kıyafet koleksiyonlarının yanı sıra görüldüğü gibi ayakkabılarada  yansıyor.. Sol taraftakini ancak bol paca bir kotla düşünebilirim. Sağ taraftakini ise sadece etekle düşünebilirim. Hani alıcak olsam.... alır mıyım almam..


Dolgu topukta bu kadar abartmanın bir manası olmadığını düşünüyorum. Bu kadar topuk kısa boyluları kukla gibi yapar, uzun boyluları deve gibi yapar.. Siz dolgu topuk seviyorsanız yine bu modellerde daha insani topukları tercih etmelisiniz.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...