19 Ağustos 2011 Cuma

Kombinella 1: Hayatın Morsuz Bir Anlamı Olmazdı...

Kokosh artık kendi yarattığı kombinleri sizinle paylaşmaya başlıyor...
Bunu elimden geldiğince kısa aralıklarla yapmaya çalışacağım..
Bu kolajları http://www.polyvore.com/ adresinden yapıyorum. Sizde deneyebilirsiniz. Hatta ileride kendi aramızda bir yarışma bile düzenleyebiliriz. :)
Umarım beğenirsiniz.
Önerilerinizi yorumlarınızı bekliyorum :)
Hayatın Morsuz Bir Anlamı Olmazdı...

Mor ve yeşil uyumuna çok inanan bir insanım...
Burdan yola çıkarak bu kolajı yarattım...
Ama baktım ki araya bir kaç renk daha serpiştirilince hiç fena olmuyor.
Dikkatli incelerseniz herşeyi birbirine yakıştırmanız mümkün...
Çantanızdan, aksesuarınıza, parfümünüze kadar hepsini söyledim..
Aşağıda ürünlerin fiyatlarını bulucaksınız..

Son Söz: Kenzo Amour bi deneyin çok hoşunuza gidecek...

öpücükler...




Top
$20 - stylesforless.com

KEVORK KILEDJIAN fur coat
€8.640 - luisaviaroma.com

Vest
$33 - punkyfish.com

One teaspoon shorts
$100 - generalpants.com.au

Giuseppe Zanotti slingback pumps
$1,495 - neimanmarcus.com

Alexander mcqueen heels
$1,075 - ssense.com

Proenza Schouler shoulder hand bag
$1,595 - kirnazabete.com

Torrini blue jewelry
$6,996 - forzieri.com

18k jewelry
$1,600 - tiffany.com

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...