22 Ağustos 2011 Pazartesi

1 Kıyafet 3 Kadın...

Biri Aylin Tahincioğlu...
Biri Rihanna....
Biri Kylie Minogue...

Kıyafet: Emilio Pucci 2011 İlkbahar Yaz

Hangisi önce giydi diye sorarsanız bilmiyorum.. Ancak kıyafeti oldukça beğeniyorum.. Bu 3 kadına baktıktan sonra en önemli olan şeyin o "Kıyafeti Taşımak" konusunun ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anladım.. Ve tabii ki ayakkabı seçimi de kıyafetin duruşunu ne kadar değiştiriyor resimlerden görüceksiniz..

Ben oyumu Aylin Tahincioğlu'ndan yana kullanıyorum... Yanlış anlaşılmasın Türk diye öncelik tanımıyorum...Hem ayakkabı hem kıyafeti taşıma hem çanta hem duruş olarak farkını belli ediyor...
Bakalım siz hangisini beğeniceksiniz??



Aylin Tahincioğlu

Rihanna
 

Kylie Minogue


Aylin Tahincioğlu

Rihanna


Kylie Minogue


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...