21 Ağustos 2011 Pazar

Uzun ve Kusursuz Kirpiklerin Sırrı Bulundu...

Kirpiklerim için her zaman birden fazla rimel kullanırım. Çünkü bütün istediklerimi bir arada yapabilecek bir rimel ya daha üretilmedi ya da ben bulamadım...

Hem uzun olsun hem çok dursun hem dolgun osun hem takma kirpiğin doğalı gibi dursun hem siyah olsun vb.

Yıllar sonra keşfettiğim marka beni bütün bu istediklerime yaklaştırdı.. BOURJOIS....

Bourjois'in bir çok çeşit rimeli var.. Benim denediğim ve beğendiğim 2 çeşiti sizinle paylaşmak istiyorum. Biri BOURJOIR GLAMOUR MAX, diğeri ise BOURJOIR VOLUMIZER MAXIMIZER.... Bu markayı her yerde bulmanız zordu ancak son zamanlarda Boyner mağazalarına geldi... Ayrıca fiyatları da oldukça uygun...

Tabi ben sadece bu rimel ile yetinmiyorum ve bu rimeli çok özene bezene sürdükten sonra üzerine kıvırmak için ve daha taze olması için MAYBELLINE markasının VOLUME EXPRESS rimelini sürüyorum.. Sonuç şahane.... Tavsiye ederim....


Bourjoir Glamour Max
Bourjoir Volumizer
 
Maybelline Volume Express


1 yorum:

Meltem'ce dedi ki...

ben innova kullanıyorum ve gerçekden çok ama çok memnunum kirpiklerim Türkan Şoray gibi uzuyo hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...