17 Ağustos 2011 Çarşamba

Kot Gömlekleriniz Yenileniyor... Fark yaratın!!

Tarzını çok sevdiğim Chiara Ferragni de bu gömleği görünce gerçekten çarpıldım.
Sonra düşündüm...
Aslında bu gömleğe çok kolay bir şekilde sahip olabilirim. Dolabımda olan aynı bu model normal, düz kot gömleğimi alıp terzime götürmeye karar verdim... Tabi bir de resim çıktısı almak lazım. Gömleğimin bu modele çok kolay getirilebileceğine inanıyorum..Az biraz terzi gözüm vardır hani...Artık çok sevdiğim kot gömleğimi daha çok sevicem..Fark yaratmak için sizde deneyin derim ve "aa gömleğini nerden aldın?" sorularına gülümseyerek cevap verin :)

                                   

4 yorum:

Ezzzoo-KozmetikDosyasi dedi ki...

aaa vallahi çok hoş :) kesinlikle denenebilir

Kokoshella dedi ki...

aslında yaka kısmına zımba yaptırılabilir ama yıkanınca yıpranmayacak ve aşınmıcak bir malzeme kullanılmalı.. :)

Meltem'ce dedi ki...

hoş evet

Kokoshella dedi ki...

Meltemcimm hoşuna gittiğine sevindim.. bugün terziye verdim çarşamba alıyorum bakalım nasıl olucak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...