17 Ağustos 2011 Çarşamba

Terlemeye Erkeksi Çözüm :)


Sıcak yaz günlerinde kullandığınız kolaltı Rollonları yeterince işe yaramıyor mu?
Aradan belli bir süre geçince kıyafetlerinizde o sevimsiz terleme görüntüsü mü oluyor? 
Ya da o kimsenin sizin yanınıza yaklaşmanıza izin vermeyen koku?

Aslında konuya yanlış noktadan girdim erkek arkadaşlarınızla buluşmaya giderken hormonlarınızın daha hızlı çalışmaya başladığı ve terleme olasılığınızın yüksek olduğu o dakikalar için size kuvvetli bir Rollon önereceğim...
Nasıl keşfettiğimi sorarsanız çok sıkıştığım bir anda babamın rollonunu kullandım... Sonra dedim ki "benim babam bu işi biliyor"...
Bu erkek markası değil mi demeyin bence bir deneyin... Acqua Di GIO Giorgia Armani Deodorant Stick...
Yaşınız 30 lara yaklaştıysa bu koku sizi lise dönemlerine götürücek... Sonra bu deodarantın kokusunu nerden hatırlıyorum diye kendinize sormayın :)

Bu arada fiyatı 45 - 50.-TL arasında değişiyor. Piyasadaki benzer ürünlerin iki katı büyüklüğünde olduğunu söylemeden geçmeyeyim bu noktada :)

2 yorum:

Meltem'ce dedi ki...

Küçük Sırlar dizisinde bu Hafta Ayşegül'ün kolaltları ıslanmış çok çirkin görünüyodu.. Ona lazım böyle bişey o zaman ;)

Kokoshella dedi ki...

hahahah ay hiç güleceğim yoktu... neye dikkat etmişsin.. bu kadar ayrıntılı izleyici olduğun için bu konulardada bu kadar başarılısın sanırım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...